Ministerský rada v Oddělení interního auditu Ministerstva dopravy  

Ministerský rada v Oddělení interního auditu Ministerstva dopravy  
26.5.2023|Výběrová řízení
 

Do malého a přátelského týmu oddělení interního auditu v Odboru interního auditu a kontroly na Ministerstvu dopravy hledáme nového kolegu/kolegyni!


Práce u nás je velmi rozmanitá a zajímavá, na druhou stranu i náročná a odpovědná. Při výkonu auditních činností a poradenských zakázek lze uplatnit znalosti a dovednosti zejména z ekonomických a právních oborů, nicméně to není nutnou podmínkou. Pracovní kolektiv oddělení čítá v plné síle 5 lidí a spolupracuje s podobně velkým oddělením kontroly, jež vykonává kontrolu hospodaření s finančními prostředky u podřízených organizací Ministerstva dopravy.
 
Charakteristika pracovní činnosti:
  • příprava a realizace auditů v souladu se schváleným ročním plánem interního auditu Ministerstva dopravy;
  • rovněž příprava a realizace auditů vyžádaných ministrem dopravy;
  • vedení a koordinace auditních týmů, sestavování návrhů programů auditních akcí;
  • identifikace a hodnocení souvisejících rizik v rámci realizovaných auditů;
  • předkládání doporučení ke zdokonalení kvality vnitřního kontrolního systému, k předcházení nebo zmírnění rizik a k přijetí opatření za účelem nápravy nedostatků;
  • vypracování dílčích částí zpráv z provedených auditů;
  • ověřování plnění opatření přijatých k odstranění zjištěných nedostatků;
  • provádění operativních šetření vyžádaných ministrem dopravy;
  • spolupráce při poradenské a konzultační činnosti v rámci Ministerstva dopravy v oblasti vnitřního kontrolního systému.
 Požadavky kladené na uchazeče:
  • minimálně středoškolské vzdělání s maturitou; poměr dle § 178a) Zákona o státní službě;
  • trestní bezúhonnost;
  • zaslání strukturovaného životopisu a motivačního dopisu.
 Nabízíme:
  • odpovídající finanční ohodnocení v rámci platové tarifní třídy 13 v souladu s nařízením vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů;
  • pracovní poměr je na dobu určitou po dobu trvání mateřské a navazující rodičovské dovolené;
  • plný pracovní úvazek;
  • zajímavou práci v prostředí ústředního orgánu státní správy;
  • možnost dalšího vzdělávání a odborného růstu;
  • pracoviště v centru Prahy;
  • předpokládaný nástup v červnu/červenci 2020 nebo dle dohody.
 Dále nabízíme pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna (tzv. sick days), zvýhodněné jazykové kurzy, příspěvek na stravování (jídelna v budově ministerstva), příspěvek na penzijní připojištění / doplňkové penzijní spoření, kartu Multisport, posilovna a tělocvična v budově ministerstva, Unišeky, možnost umístění dítěte v dětské skupině Mašinka v budově ministerstva, příspěvek na dětskou rekreaci, lístky do divadla, aj.

Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám prostřednictvím elektronické pošty na adresu posta@mdcr.cz přihlášku do výběrového řízení - strukturovaný životopis a motivačním dopis.

V předmětu e-mailu je nutno uvést následující text – „Výběrové řízení č. j. MD/17699/2023/010“.
Termín pro zasílání přihlášek: do 5. června 2023.

Získaná data budou Ministerstvem dopravy zpracována:
  • pouze za účelem výběru vhodného uchazeče/vhodné uchazečky a následného uzavření smlouvy s vybraným uchazečem/uchazečkou;
  • po dobu, než bude nalezen vhodný/á uchazeč/ka v rámci výběrového řízení č. j. MD/7386/2023/010, a dále za účelem ochrany oprávněných zájmů Ministerstva dopravy např. pro případ stížností neúspěšných uchazečů a to po dobu 1 roku.
Podrobné informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde v našem informačním memorandu s odkazem na pověřence.
 
 
 


Zpět na výpis článků